Alle har rett til gode ferieminner

07/07 - 2023

Alle vet hvor viktig det er å fortelle om sine ferieminner når man starter det nye skoleåret. Selv om alle foreldre og foresatte vil gi barna sine akkurat det, er 2023 er et år hvor mange familier ikke får dette til. Renten, matvareprisene og bensinkostnadene har økt, og når den norske krona er på et lavt nivå, er det mange som må kutte noe, og da blir det ferien det går ut over.

Dette har Tønsberg Fotballklubb, sammen med Gjensidigestiftelsen, gjort noe med. Vi har hatt en gruppe på 9-12 åringer som allerede har fått oppleve fine dager på tur sammen og sitter dermed igjen med gode ferieminner.

I uke 31 og 32 (31. juli - 10. august) vil 13-18 åringer få samme tilbudet – helt gratis. Fra mandag til torsdag mellom kl 1000 og kl 1500 (i begge ukene), skal 15 ungdommer som ikke har fått gleden av å reise bort i sommer, få en unik mulighet til å få noen flotte sommeropplevelser sammen med gode venner. Da skal vi på tur til «Høyt og Lavt», til Gravity Sports Trampolinepark, på stranda, spille frisbee og mye, mye mer, uten at det koster deltagerne en krone! For godt til å være sant? Nei, for en gangs skyld er det ikke det! Leder for Sommerleiren er Simon Licina, 23 år gammel idrettsfagstudent ved Høyskolen på Bakkenteigen.

Vil du vite mer om opplegget eller melde deg på, kan du enten sende mail til Simon; simonlicina2001@gmail.com eller ringe han på mobil: 986 39548