Kickoff Tønsberg Fotballklubb Onsdag 12. April

03/04 - 2023

Tønsberg fotballklubb inviterer til Kick off på Gressbanen onsdag 12. april 2023 kl 18.

For å få til et godt arrangement trenger vi mange publikummere på tribunen, som heier frem lagene våre. Vi oppfordrer alle til å ta med seg foreldre, søsken, besteforeldre og øvrig familie og venner for å skape god stemning, liv og røre!

Vi starter programmet med presentasjon av lagene ved innmarsj på Gressbanen. I lys av reklameinnspillingen TFK deltok på, med temalåt Optimist, presenteres lagene fra yngst til eldst, og A-laget til slutt, til denne låten.

Styreleder Geirfinn Kvalheim ønsker velkommen og kommer med noen oppmuntrende ord før sesongen. Vi vil også i år ha stort fokus på fair play, og vil ha et lite innslag hvor vi presenterer vår fair play-visjon.

Det vil i tillegg bli et underholdningsinnslag fra fotballtrikser Sander (@freestyle.sander) fra Nøtterøy, som ble nr. 3 i junior NM i både 2021 og 2022, samt Topp 8 i NM 2022. Til slutt blir det utdeling av is til spillerne.

Vi gleder oss til en ny fotballsesong, og starter det hele med KICK OFF – Velkommen!