Ny A-lagstrener i Tønsberg Fotballklubb er på plass

15/12 - 2022

Etter en meget god og tidkrevende prosess, har TFK nå engasjert Filip Heinig som hovedtrener for vårt A-lag.

Filip har en meget god CV. I 2020 tok han UEFA A-lisens, en utdanning som gir kompetanse til å trene lag på toppfotballnivå samt utvikle enkeltspillere på høyt spillerutviklingsnivå (sitat NFF). Han har også Mastergrad fra Academy of Physical Education med hovedvekt på fotball.

Filip kommer fra stillingen som hovedtrener for GØIF sitt A-lag og har vært innom Larvik Turn som spiller og Fram Larvik som trener på guttenivå. Selv om hans CV taler for et høyere nivå enn der klubben for tiden befinner seg, har han lovet å gjøre alt slik at spillerne han skal trene og klubben vår, stolte når vi skriver november måned 2023.

Vi ønsker Filip velkommen i våre rekker og ikke minst ønsker vi han all lykke til med trenergjerningen sin hos oss i TFK.