Simon har tatt et steg opp

25/10 - 2022

Trener for dagens G16 lag og nyengasjert trener for G19-laget for 2023, har nå gjennomgått alle modulene for UEFA-B lisens og bestått eksamen med glans.

I en enkel tilstelning forleden, fikk Simon det endelige beviset på at hans ambisjon som trener har løftet hans kompetanse ytterligere et hakk. UEFA B-lisensutdanningen er trinn 2 av 4 i NFFs trenerutdanningsstige og neste trinn er UEFA A-lisens.

Utdanningen Simon har gjennomgått er basert på så vel teoretiske som praktiske moduler og de har vært innom tema som spillerutvikling, relasjonskompetanse, fysisk trening, kampanalyse og ikke minst praksisøkter. Dette har foregått over en periode på over 3 måneder, med en kombinasjon av samlinger og egenstudier.

TFK gratulerer Simon med vel gjennomført kurs og velfortjent diplom som bevis.