Ny pokal til TFK-Unified!

02/08 - 2024

TFK unified stilte med 2 lag under årets Norway Cup. Det resulterte til en flott 1 plass i B-pulja og en flott 4 plass i C-pulja.

Laget i B-pulja hadde innledende 2 seier mot parasport Danmark og Brane IL, men tap mot Ås IL. Det ble andre plass i sin gruppe. Møter da Ørn Horten til semifinalen. Som TFK slår ørn Horten 3-1 seier og møter ÅS til finale. TFK er veldig sugne på revansje og det skal jeg si at TFK fikk, de slår nemlig ÅS 1-0 i finalen. Og en ny stor pokal blir hanket inn til premie skapet på klubbhuset.

Laget i C-pulja vinner alle sine innledende kamper, og møter Nordhordland BK de blir for sterke og TFK går på et surt tap der. TFK nullstiller seg og møter et revansje suget Strømsgodset til bronsefinalen. Der kjemper TFK tappert og spiller 1-1 men ryker ut på straffespark. Gratulerer så mye for en fantastisk innsats de to dagene TFK unified har vært på Ekeberg.