The winner takes it all.......

16/06 - 2024

En av Abbas meste kjente melodier kan brukes når TFK Unified drar på tur. Igjen og igjen imponerer de med fantastisk innsats, godt humør og masse gode resultater.

Fredag 14. juni tok 22 spente spillere og ledere turen til nabolandet for å spille cup. Målet denne gangen Varekil og Orust Lions Cup.

Alltid når man deltar i turneringer, er man spente på hva motstanderne stiller med. Så også denne gang, men frykten var ubegrunnet.

På lørdag morgen startet 1. match kl 1000 for 1. laget. Det ble seier og man kunne senke skuldrene litt, men når man deltar i en turnering som dette, kommer kampene tett. De tre første kampene ble vunnet med god margin, mens den 4. og avgjørende kampen endte uavgjort 1-1. Her bommet vi på straffe, men pga god målforskjell tidligere i turneringen, ble «bøtta med hem», som bergenserne villa ha sagt. Seier i en nok en turnering og nå var det bare å heie på 2. laget som hadde sin første kamp kl 1030. Også dette laget gikk seirende ut av sine kamper og turneringsvinner i klasse 1 ble – TFK!

«Tønsberg Fotballklubb er kjempestolte av de flotte ambassadørene som til stadighet reiser rundt på turneringer for tilrettelagt fotball, og som også ofte vinner. Ikke bare sprer de mye glede, men også framviser et samhold som også er en av grunnene til de flotte resultatene på banen», uttaler styreleder Geirfinn Kvalheim.
Mihn Nhut i full konsentrasjon.
Blir det mål for det andre TFK-laget, mon tro?
Det sosiale er kjempeviktig.
Da er seieren i boks!
Også et seirende TFK-lag
Når man selv ikke spiller, heier man på det andre TFK-laget
Full konsentrasjon i skuddøyeblikket
Full innsats.
Klart frispark. Altfor sent inn i taklingen!
TFK i fint driv.
Hvem går i duellen?