Nye Ansikter på A-Laget

14/03 - 2024

Tønsberg FK signerte forleden to nye og spennende spillere i A-stallen.

Caspian Rørby, ekte Tønsberggutt født i 2007. Caspian kom fra Eik 871, men har også vært innom Sandefjord Fotballen periode. Han går nå på Re Videregående skole og beskrives som en kreativ og teknisk spiller, som TFK kan få stort utbytte av i tiden som kommer.

Vebjørn Valle Hansen, 2001-modell. Vebjørn studerer Statsvitenskap og jobber litt ved siden i tillegg til fotball for FKT. Han kommer fra Flint, men har hatt et opphold på 2 år, men er lysten på en plass på midtbanen og trives best som offensiv midtbanespiller, og uttaler selv at han er en «glad laks» og hardtarbeidende spiller. Blir spennende å følge Vebjørn i 2024-sesongen.

Peter og Christian ser frem til å bli bedre kjent med gutta og ikke minst se hva som bor i dem.