Simon fortsetter som trener i Tønsberg Fotballklubb.

09/11 - 2023

Bilde til høyre viser TFKs Sportslige Leder for ungdom, Fredrik Rawicki signere Simon Licina som trener for gutter i 16-årsklassen for 2024. Simon har allerede en god stamme å bygge på, men er allerede i sving for å rekruttere flere nye og ikke minst treningsvillige spillere inn i troppen.

Det foregår spillersamtaler på løpende bånd og mottakelsen er meget positiv. Halvor Viken har tatt på seg ansvaret med å bistå Simon så vel på treningsfeltet, i kamper, men også som lagleder. Halvor er en klar stemme for god fotball og dette teamet lover godt for gode opplevelser for ungguttene. Med gode treninger 3-4 ganger i uken, skal gutta i sin beste ungdomsalder få et tilbud få andre som kan matche. Vi gleder oss vilt!

TFK opplyser også om at det vil komme noen meget positive overraskelser for dette laget i god tid før lagene starter opp igjen i Vestfoldhallen i begynnelsen av januar.