«Europa-Pål» fikk klubben tilbake på vinnersporet

23/08 - 2022

Pål Rustadstuen har noe så sjeldent som en europacupkamp for Lyn på merittlisten. Han gjorde comeback for oss i TFK med bravur i første kamp mot tabelljumbo Falk.

TFK – Falk 6-0 (1-0) (fra TB)

Vårsesongen har vært alt annet enn en fest for Raymond Fejer og TFK. Mot bunnlaget Falk beviste de at nysigneringen fra TFK-veteran var verdt overgangssummen.

Pål Rustadstuen som har spilt for både Lyn og Sarpsborg 08 ga seg med toppfotball for nærmere 15 år siden, men 39-åringen storspilte i sitt comeback på seniornivå.

– Han tilfører oss en pasningsfot og ro i spillet som passer perfekt i måten vi ønsker å spille fotball på, skryter TFK-trener Raymond Fejer.

Scoringer av Vincent Teigen 2, Morten Andersen, Alwan Morad, Thomas Foss og Michael Larsen sørget for halvdusinet fullt. Foss scoret dagens perle fra midtbanen. Morad best av mange gode for TFK. Neste uke venter divisjonens serieleder ÅIF som hadde sendt spioner til Gressbanen for å vite hva som venter neste uke.